Projets(s) de recherche, responsable
    2025 World Congress of the Econometric Society (ESWC 2025), Xintong Han
    A Cross-Country Analysis of Corporate, Government, and Product Social Responsibilities in Contentious Industries: The Case of Recreational Marijuana, Nizar Souiden
    Augmented reality in marketing: Conceptualization and systematic review, Riadh Ladhari
    Brand communication and consumer engagement, Thomas Kyo Beom Koo
    Comprendre le rôle des relations d'attachement sur les préférences alimentaires des consommateurs : une perspective marketing et une proposition d'intervention, Aïda Faber
    Évaluation de l'impact des plateformes e-commerce à but non lucratif initiées par le gouvernement et leurs stratégies marketing, Xintong Han
    Phatic brand communication: How brands communicate with consumers using phatic language to create an atmosphere of sociability, Thomas Kyo Beom Koo
    Renforcer la sécurité physique des femmes via une application mobile : le cas d'étude de The Sorority, Alex Baudet
    Role of affective forecasting in customers' hotel service experience, Riadh Ladhari
    Understanding Consumers' Perception of Product Efficacy, Sumitra Auschaitrakul